Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Sambos

Publicerad 2013-05-12 22:50:59 i Kaninerna,

När vi kom hem från tävlingen igår släppte jag ihop Tufs och Vera. Det gick bra men var lite spänt. Det kändes ändå tillräckligt bra för att låta de vara tillsammans över natten.
 
På morgonen var det lite mer spänt än kvällen före så jag släppte Tufs och Vera i Fanny och Pippins hage och F&P fick gå i betesburen över dagen. På eftermiddagen var de gosiga igen och fick komma tillbaka till deras eget place. Det gick bättre än det gjorde igår och imorse även om det fortfarande inte är helt hundra.
 
Sen när jag gick ut för att kvällfodra satt de tillsammans och mös uppe i huset så det går helt klart åt rätt håll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela