Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Tävling imorgon

Publicerad 2013-05-10 23:29:00 i Kaninerna,

Kvällen före tävling

Imorgon drar jag och långöronen på hopptävling! Tufs startar lätt krok och Jag ska också starta systers Pippin i samma klass. Vera ska följa med och testa på att vara på tävling. Hon är för liten för att tävla än på ett tag.

Ikväll har jag gjort i ordning transportburarna med tidning, handduk och varsin höboll. Vattenskålarna sätter jag in när vi kommer fram, det blir så blött i transporterna annars och vi ska ju inte åka så långt.

Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela