Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Vera är liten

Publicerad 2013-05-06 22:51:00 i Kaninerna,

Jag brukar rasta Vera och kompisen Billie (som flyttar nu på lördag) i en hage av kompostgaller, självklart inte utan uppsikt. Vera har en ovana att sticka ut huvudet genom gallren men eftersom hon aldrig kommit längre och inte fastnat har jag låtit henne fortsätta.
 
Idag däremot gick hon steget längre och knödde sig igenom utan större problem och jag fick jaga kaninbebis. Knaskanin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela