Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Det är visst munta på måndag

Publicerad 2013-11-15 19:48:26 i Allmänt,

På måndag är det dags för första examinationen i biomedicinsk baskurs. En muntlig tenta i biokemi. Den har legat där hela hösten, ändå kommer halva (om inte mer) klassen på i veckan att den visst är redan på måndag (däribland jag).
 
Helgen blir full av plugg men jag tänkte i alla fall försöka ta mig ner till UDS imorgon då de har öppet hus. Spännande! Trots den stundande muntan tänker jag ta fredagskväll nu och mysa ner mig i soffan med en bra film och en skål popcorn.
 
Fanny vet i all fall hur man slappnar av!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela