Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Bilder på långöron

Publicerad 2013-10-22 19:41:45 i Allmänt,

Jag har återupptäckt min lilla digitalkamera, med snart sex år på nacken så är den kanske inte så väluppdaterad men den tar i alla fall bättre bilder är Iphonen och är betydligt lättare att fota med inomhus än systemkameran med telezoomobjektiv.
 
Så här kommer lite kvällsfärska kaninbilder!
 
Pippin börjar bli fin i pälsen efter en monstruös fällning, tigger godis av lill-matte såklart.
 
*Tigga godis*
 
Pippin och Fanny gillar nya höhäcken!
 
*Tvättar noga mellan tårna*
 
Ungefär här kom jag ihåg att kameran har en macro-funktion. Söta Pip
 
Fannybums fastnade också på bild, starkt jobbat för min gamla Sony i dåligt glödlampeljus.
 
"Man kan sitta i toalådan och äta också Fia!"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela