Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Hemmahelg

Publicerad 2013-10-13 20:46:23 i Allmänt,

Fredag eftermiddag hoppade jag på tåget hem mot Borås för att spendera helgen med familjen.
 
På fredagkvällen kom också min stuorraviellja (storebror), hans fru och deras son, min siessal. Vi gjorde paj och hade det mysigt. Lördagskvällen spenderades med en kompis och i förmiddags hann jag med en sväng ut till Nöten också. Jag red inte men pussade på honom lite grann och tittade på när B tränade honom för tränare. Det är en ny tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter som han tränade för.
 
Just nu sitter jag på tåget hem till Uppis, jag kommer inte vara hemma förrän efter 23 och börjar 8.15 imorgon. Fantastiskt. Kusin har tagit hand om långöronen i helgen och de har tydligen skött sig nästan utomordentligt. Har saknat dem dock, det var himla konstigt att vara hemma i Borås men utan kaniner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela