Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Organens struktur och funktion

Publicerad 2014-01-13 20:30:54 i Allmänt,

Idag började vårens kurs, Organens struktur och funktion. Åter tillbaka på kära Ultuna! Jag fick också hämtat ut en av kursböckerna, Physiology of Domestic Animals direkt från förlaget. Ibland är det bra att man är 100 stycken i klassen. Man kan få riktigt bra priser på kursböcker när man beställer alla på en gång! Och jag var inte den enda som blev glad över att äntligen ha en kursbok med djur på framsidan igen!
 
 
Sen en bonusbild på vackra Zelda!
 
/Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela