Hoppfullt

Livet som veterinärstudent och tokig kaninhoppare

Tillbaka i Uppsala

Publicerad 2014-01-08 18:12:47 i Allmänt,

I förrgår firade jag min tjugonde födelsedag hemma med världens bästa syster och familj, avslutade dagen med att ta tåget tillbaka tillbaka till Uppsala. Snart är det nämligen tenta i biomedicin! Rättare sagt, imorgon kl 8-14 skriver vi tentan. Jag har gått igenom målen beklänges och framlänges och det känns som att det sitter någorlunda. Kanske sover med mössa inatt så det inte rinner ut genom öronen?
 
Brumma och Zelda är med mig i Uppsala, de har verkligen hittat varandra och trivs så bra tillsammans. Jag är otroligt glad för deras skull och lättad över att saker och ting äntligen börjar stämma.
 
Sofia

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-01-09 20:04:32

Hoppas tentan gick bra och grattis på födelsedagen i efterskott.

Svar: Tack :)
Sofia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia

Matte till en dvärghare, med allt vad det innebär, och en dvv/hoppkorsning som är den goaste kaninen som skuttat på jorden. Jag pluggar sedan hösten 2013 till veterinär i Uppsala och blir färdig januari 2019. Jag hjälper också till med en härlig liten shetlandsponny med mycket lurv vars favoritsyssla är att spana in tjejer.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela